فعالیت ها و چشم اندازها

فعالیت ها و چشم اندازها ،شرکت پاش کار در راستای همگامی با صنایع بزرگ در سال 1371 بر آن شد. تا با آگاهی و شناخت کامل نسبت به تجهیزات و ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و به پشتوانه کادر متخصص، یکی از بزرگ‍ترین تأمین کنندگان ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت باشد.

شرکت پاش کار فعالیت‍های خود را با ارائه تجهیزات پاشش رنگ آغاز نمود. و با پیگیری دقیق روند این بخش، توانست سهم بازار خود را به طور چشمگیری افزایش دهد. راه حل‍ها و تجهیزات ما فرآیند تولید را در بسیاری از واحدهای تولیدی در صنایع عمومی کشور از طریق افزایش اتوماسیون و کارآیی بهبود بخشیده است.

امروزه ما به عنوان یکی از تأمین کنندگان پیشرو در ارائه تجهیزات و سیستم‍های انتقال رنگ و سیالات و راه حل‍های کلیدی در دست شامل پروژه های مرتبط با صنایع خودرو و صنایع عمومی شناخته میشویم. با گسترش امکانات و استفاده صحیح از منابع تلاش کردیم تا تمرکز بیشتری بر نیازهای مشتری نموده. و فعالیت‍هایمان را بصورت تخصصی تر ارائه نمائیم. لذا فعالیت تجاری خود را به عرضه و توزیع ماشین آلات و تجهیزات و ارائه راه کارهای مهندسی تقسیم نمودیم.

کیفیت کارچر

دنیای حرفه ای امروز، در امر نظافت انتظارات بالاتری دارد. کیفیت مطلوب دیگر با ابزار و دستگاه های ابتدایی با بهره وری محدود قابل دسترسی نیست. آنچه مورد نیاز است، راه‌کارهایی تخصصی است که مورد نظافتی تعریف شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. راه‌کاری کارآمد و که به صورت هماهنگ و هارمونیک، چالش‌های نظافتی شما را پاسخگو است. به همین منظور ما در کارچر به طور مداوم در حال آنالیز صنایع و فعالیت‌های گوناگونیم تا بتوانیم درک بهتری از نیازهای شما در بحث نظافت داشته و راه‌حلی تخصصی برای رفع آن ارائه دهیم. نتیجه‌ی این تلاش ما تا کنون، تولید بیش از 3000 محصول، و شکل دهی به روشی دانش پایه، برای تعریف سیستم های نظافتی کارآمد، اقتصادی و تخصصی است. تجهیزاتی مستحکم و قابل اعتماد، پرکاربرد و اقتصادی، سبک و ساکت.

هرچه بیشتر از محصولات کارچر استفاده کنید. بیشتر از کاربردهای مفید آن بهره مند خواهید شد. و هرچه فعالیت تولیدی خود را در کارچر پیش میبرید. اعتماد مشتریان و مخاطبان کارچر نسبت به کیفیت محصولات و خدمات ما افزایش خواهد یافت. هم اکنون محصولات کارچر در نظافت اماکن مختلفی، از جمله مساجد، معابد، کلیساها و ساختمان های تاریخی در نقاط مختلف جهان تا کارخانجات و کارگاه های صنعتی استفاده میشود. زمینه فعالیت شما هرچه که باشد. از ورزش تا باستان شناسی، تکنولوژی برتر و تنوع مثال زدنی محصولات کارچر برای حفظ ارزش دارایی شما و دست یابی به بالاترین سطح از بهداشت به کمک شما می آید.

هم اکنون نیز امیدواریم با اضافه کردن سبد محصولات کارچر در حوزه نظافت مکان های عمومی، اختصاصی و شستشوهای صنعتی قطعات، بتوانیم در صنعت کشور مفیدتر واقع شویم.

  • یک
  • دو

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید