کارچر دوست محیط زیست ،کارچر مسئولیت حفظ و نگهداری محیط زیست و جامعه می پذیرد. زیرا ما معتقدیم اینگونه می توانیم تغییر بزرگی در حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم. و زندگی متفاوت و زیباتری را در پیش رو داشته باشیم.

پایداری در کارچر

کارچر دوست محیط زیست مفهوم پایداری عمیقا در تجارت خانوادگی کارچر نهفته است. ما مسئولیت محیط زیست ، محصولات ، زنجیره تأمین ، شرکت ، جامعه و کارکنان خود را می پذیریم. از این رو ما معتقدیم که اینگونه می توانیم تغییر ایجاد کنیم. برای جامعه ای که در آن زندگی می کنیم. متفاوت باشید!

ما مسئولیت پذیریم

توسعه شرکت پایدار و مردم مدار محور اصلی فعالیت های ما است. ما می خواهیم ارزش ها را برای مشتریان، کارمندان و شرکت خود ارتقا دهیم. دلیل این امر تعهد واضح ما در قبال مسئولیت اجتماعی مان برای داشتن یک شهروند خوب است. این مسئولیت را در تمام زمینه های شرکت کرشر بسیار جدی می پذیریم.

از یک طرف ، با ادامه حیات شرکت کرشر از طریق محصولات موفق و مشارکت صادقانه و قابل اعتماد با مشتریان ، کارمندان و تأمین کنندگان ما. از سوی دیگر ، با ایجاد شرایط جذاب کاری ، کاهش ردپای اکولوژیکی فعالیتهای تجاری و استفاده بهینه از منابع. بر اساس ادعای برند ، ما برای ارتباطات پایداری خود شعار “متفاوت باش” را ابداع کرده ایم.

این به این دلیل است که ما می خواهیم تفاوت ایجاد کنیم. و معیار صنعت ما باشیم.

برای دستیابی به آن ، اهداف مشخصی را تا سال 2025 تعریف کرده ایم: تولید جهانی کارچر از اوایل سال 2021 خنثی از CO2 خواهد بود.

کارچر در محصولات و بسته بندی محصولات خود به طور واضح بر کاهش پلاستیک و استفاده از مواد اولیه پایدار تمرکز کرده ایم. ما پایداری را به بخشی جدایی ناپذیر از کل زنجیره تأمین تبدیل کرده ایم.

آمار و ارقام

در مواردی که اهداف وجود داشته باشد. موفقیت باید قابل اندازه گیری باشد. این امر در مورد پایداری نیز صدق می کند ، زیرا فقط قول دادن برای یک شرکت کافی نیست.

ما باید اهداف تعیین شده در استراتژی را پیگیری کنیم. و به طور مداوم عملکرد پایداری خود را کنترل کنیم.

از سال 2014 ، کارچر در حال اجرای اهداف پایداری خود به طور مداوم ، یکنواخت و کاملاً دیجیتالی در همه سایت های تولید و تدارکات در سراسر جهان است.

به این ترتیب ما برای مثال انتشار CO2 ، مصرف آب و انرژی را ارزیابی می کنیم. و تحولات در زمینه مواد بسته بندی را تحلیل می کنیم. ما همچنین الزامات قوانین و استانداردهای زیست محیطی را به روشی استاندارد و کاملاً دیجیتالی کنترل می کنیم.

به طور کلی ، کرشر در نتیجه بیش از 10،000 مقررات و تعهدات را رعایت می کند. و هنگام گزارش دادن از ارقام اصلی خود ، از ابتکار عمل گزارشگری جهانی پیروی می کند.

شروع پایدار

مسئولیت پذیری ، از ابتدا این قسمت اساسی فرهنگ سازمانی در کارچر بود.

آلفرد کرشر و همسرش با این بینش هدایت شدند. که موفقیت پایدار اقتصادی تنها با در نظر گرفتن مسائل اجتماعی امکان پذیر است.

در سال 1939 ، هنگامی که شرکت اولیه به وینندن نقل مکان کرد. آلفرد کرشر تصفیه خانه فاضلاب خود را در محل شرکت ساخت. وی در سال 1940 بنیاد آلفرد کرشر را برای کارمندان نیازمند تأسیس کرد. که اسباب بازی هایی را برای هدیه دادن کریسمس از سال 1943 تا 1948 به کودکان کارمندان تولید می کرد.

این نقاط عطف مهم دیگری را به دنبال داشت.
اینها شامل اولین پروژه تمیز کردن مجسمه مسیح در ریو دو ژانیرو ، راه اندازی سیستم های فتوولتائیک خود شرکت در محل شرکت ، انتشار قانون رفتار کرشر ، پروژه های تحقیقاتی برای تولید با بازده انرژی ، معرفی سیستم مدیریت انرژی جهانی و اولین قطعات محصول ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در تولید سری.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید