خرید سوییپر کارچر

 در جاروی مکانیزه کارچر

خرید سوییپر کارچر

خرید سوییپر کارچر نیز طراحی سوییپر های کارچر کاملا به گونه ای می باشد، که به این ماشین ها امکان فعالیت در تمامی شرایط آب و هوایی مختلف را می دهد. طیف وسیعی از لوازم جانبی سوییپر کارچر برای این در نظر گرفته شده است. که شما می توانید با توجه به نیاز های نظافتی مختضص خود از آن ها استفاده کنید.

هر چهار چرخ سوییپر شهری کارچر دارای قدرت رانش می باشند تا چسبندگی مناسبی با سطح ایجاد کنند. که این ویژگی ها باعث عملکرد بهتر و راندمان بیشتر این ماشین صنعتی کارچر بر روی برف و یا سطوح پوشیده از چمن می شوند. برای جلوگیری از ایجاد گرد و خاک، برس های این دستگاه همواره مرطوب نگه داشته می شوند. به لطف خرطومی بلند این دستگاه هیچ زباله ای دور از دسترس نخواهند ماند.

عملیات نظافت و شستشو توسط این دستگاه‌ های سوییپر شهری با استفاده از برس‌های با کیفیت و انعطاف‌ پذیر انجام نیز می‌ شوند. همچنین در این زمین شوی های شهری در مواقع حرکت بر روی سطوح نا هموار،. برس‌ های دستگاه های سوییپر کارچر به طور کاملاً اتوماتیک سطح ، ارتفاع و فشار مناسب خود را روی زمین حفظ می کند. با این دستگاه های سوییپر شهری کارچر محیطی به دور از آلودگی داشته باشید.

برای خرید این طیف از محصولات کارچر می توانید به نمایندگی کارچر در تهران مراجعه کنید و بهترین خدمات را از کارشنناسان ما دریافت کنید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید .

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید جاروی مکانیزه