واترجت صنعتی کارچر

 در واترجت کارچر

واترجت صنعتی کارچر

واترجت صنعتی کارچر به دو دسته واترجت آب گرم و واترجت آب سرد تقسیم می شود. که هر کدام به نوبه خود وظیفه مشخصی دارند و به خوبی به آن عمل می کنند. این محصول صنعتی کارچر با توجه به نوع سرد و گرم بودن محیط های مختلفی را نظافت و شستشو می کنند.

از دیگر ویژگی این واترجت صنعتی عملکرد حداکثری آن است. سر سیلند برنجی و موتور پیستون محوری 3 پیستونی طول عمر استثنائی دستگاه را ضمانت می کند. پمپ های فشار قوی عملکرد مستقیم کارچر بهترین و مطمئن ترین عملکرد را فراهم می کنند.

شرکت کارچر از تولید کنندگان بهترین و با کیفیت ترین واترجت های جهان می باشد. سیستم خنک کننده موتور این دستگاه به وسیله آب، به منظور کاهش استهلاک دستگاه و افزایش زمان کار می باشد. در حالت کارآیی بهینه این کارواش صنعتی حداکثر کارآیی را در کنار حداقل استفاده از منابع برای شما به ارمغان می آورد.

واترجت آب گرم صنعتی کارچر حالت استفاده کارآیی بهینه کارکردی اقتصادی و دوستدار محیط زیست را حتی برای استفاده طولانی مدت در اختیار کاربر می گذارد. جایگاه اختصاصی لوازم، ابزارها، نازل های دستگاه و… طراحی حرفه ای جایگاه قرقره شیلنگ دارای جایگاه نگهدارنده کابل، تفنگی و لانس در این دستگاه وجود دارد. و این مورد همچنین در نوع واترجت آب سرد صنعتی نیز صدق می کند.

با خرید این طیف از محصولات کارچر محیطی تمیز و پاکیزه را در کاخانجات و … می توانید تجربه کنید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید واترجت کارچر