خرید واترجت کارچر

 در واترجت کارچر

خرید واترجت کارچر

خرید واترجت کارچر، واترجت های صنعتی و خانگی برند کارچر ( کرشر ) آلمان از هر لحاظ در دنیا تک و منحصر به فرد می باشند. علت آن هم به کار برده شدن تکنولوژی های جدید در این دستگاه ها می باشد. کارشناسان و مهندس های شرکت کارچر با اختراع روش های جدید و نو، بهترین راه حل ها را در حیطه تولید دستگاه های باکیفیت و مشکلات نظافتی ارائه می کنند. یکی از این سیستم های حرفه ای به کار رفته در دستگاه های واترجت کارچر ، سیستم یکپارچه تعدیل نوسانات فشار هیدرولیک آن می باشد. که باعث افزایش طول عمر پمپ و خود دستگاه های واترجت می شود. انتخاب یک دستگاه شستشوی فشار قوی آب بستگی به نیازها نظافتی و موارد استفاده کاربران دارد.

دستگاه های واترجت صنعتی فشار قوی دستگاه هایی قدرتمند و حرفه ای برای انجام کار شستشوی در محیط های صنعتی هستند. دستگاه های واترجت آب را با فشار کم دریافت می کنند. و آب با فشار بسیار زیاد از نازل دستگاه بر روی سطح مورد نظر کاربر پاشیده می شود. بسیاری از صنایع گوناگون از دستگاه های واترجت برای عملیات نظافت شستشوی دستگاه های خود و زدودن آلودگی ها از آن ها در محیط بهره می برند. دستگاه های واترجت صنعتی دارای انواع آب گرم و آب سرد هستند. این دستگاه های واترجت توانایی از بین بردن سخت ترین و چسبنده ترین لکه ها و آلودگی ها را از روی انواع سطوح مختلف را دارند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

واترجت آب گرم کارچرواترجت صنعتی کارچر