واترجت آب گرم کارچر

 در واترجت کارچر

واترجت آب گرم کارچر

واترجت آب گرم کارچر، یکی دیگر از واترجت های پر قدرت شرکت کارچر بر اساس نیاز های محیطی ساخته و طراحی شدند. راندمان کاری، قابلیت اطمینان، ایمنی و آسانی استفاده بخشی از عوامل مهم انتخاب یک دستگاه شستشوی فشار قوی با آب است.

این دستگاه واترجت کارچر حرفه ای بسیار پیشرفته، کاربردی و قدرتمند است. و عملیات نظافت  را بدون هیچ مشکلی انجام می دهند. نظافت با این دستگاه ها علاوه بر موثر بودن در فرآیند نظافت نیز از لحاظ زمان، هزینه و میزان مصرف انرژی بسیار کم و مقرون به صرفه هستند.

دستگاه های واترجت آب گرم بهترین گزینه برای تمیز کردن انواع آلودگی های سخت، چسبنده . غیر قابل حل را هستند. زمانی که آب داغ با فشار و درجه حرارت بسیار بالا بر روی سطح مورد نظر ریخته می شود و آلودگی موجود را از روی سطح جدا کند.

شستشو با استفاده از آب گرم پاک کنندگی بیشتری را با فشار کمتر ممکن می سازد. که این عمل احتمال آسیب رسیدن به سطوح حساس را به حداقل خودشان می رساند. آب گرم کلیه لکه های سرسخت چربی و روغنی چسبیده به سطوح را جدا می کند. و در نتیجه فرآیند نظافت به آسانی صورت می گیرد. در نتیجه سطحی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی خواهید داشت. با واترجت آب گرم کارچر سطوحی بسیار تمیز را تجربه کنید!

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

واترجت آب سرد کارچرخرید واترجت کارچر