خرید پولیش کارچر

 در محصولات خانگی کارچر

خرید پولیش کارچر

خرید پولیش کارچر خانگی می تواند کمک بسیار زیادی به خانه دار ها بکند. زیرا یک راه حلی برای مراقبت و نگهداری از کف سخت به کاربران ارائه می دهد. همان طور که می دانید جلادهی و تمیزکاری همواره یکی از سخت‌ ترین بخش‌های نظافت می باشد.

با استفاده از این دستگاه پولیشر کارچر شما قادر خواهید بود انواع زمین‌ ها با جنس‌ های مختلف نظیر پارکت، لمینت، سنگ، PVC و  چوب را تمیز کنید. وجود برخی ویژگی‌های خاص نظیر طراحی مثلثی برای تمیزکاری گوشه‌ها و راحتی شیوه استفاده از این دستگاه، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل می‌کند.

گردوغبار جمع شده توسط دستگاه در محفظه‌ای که در بالای آن در نظر گرفته شده جمع آوری می‌ شوند. تا تخلیه آن را برای شما راحت کند. همچنین کابل برق دستگاه به راحتی قابل جمع شدن بوده و مستقیما درون دسته قرار می‌گیرد. بدون شک تجربه جلادهی و تمیزکاری با این دستگاه برای شما یک تجربه تکرار نشدنی خواهد بود.

با این حال به منظور بهینه سازی عمل و بهبود عملکرد پولیش بهتر است از بالشتک پولیش مخصوص هر سطح استفاده شود. بعد از استفاده می توان بالشتک ها را در محفظه ویژه ای قرار داد. همچنین دستگاه پولیش را می توان بدون نیاز به خم شدن به کمک پا خاموش و روشن کرد.

برای خرید پولیش کارچر و محصولات دیگر کارچر می توانید هم از طریق سایت و هم از طریق مراجعه به نمایندگی های سراسر ایران به ویژه نمایندگی کارچر در تهران برای خرید و تعمیرات محصولات کارچرتان اقدام نمایید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید وکیوم رباتیک کارچر