جاروبرقی آب و خاک کارچر

 در جارو برقی کارچر

جاروبرقی آب و خاک کارچر

جاروبرقی آب و خاک کارچر ، یکی دیگر از محصولات حرفه ای شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان می باشد. از این دستگاه می توان برای مصارف خانگی و برای مصارف نیمه صنعتی یا کارگاهی استفاده کرد.

با این جاروبرقی آب و خاک خانگی و نیمه صنعتی به راحتی می توانید آلودگی های خشک و تر را به راحتی از روی سطوح تمیز نمایید. نازل های حرفه ای جاروی آب و خاک انعطاف پذیری بالایی به این دستگاه داده است و می تواند قسمت هایی که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است را به راحتی نظافت کند.

حجم مخزن زباله این دستگاه نیز ۲۵ لیتر است. و دارای یک فیلتر کارتریجی فلت بوده که سیستم پاکسازی آن بدون جدا سازی از جارو قابل انجام می باشد. این فیلتر برای تمیز کردن آلودگی های خشک و مرطوب مناسب است. و در صورت نیاز می توان به راحتی آن را تعویض کرد. فیلتر دستگاه تنها با فشردن یک دکمه تمیز می شود. توان این دستگاه کارچر به نوبه خود بسیار عالی است.

نازل کف به همراه دو لاستیک و برس نواری به همراه خرطومی مکش کاربردی جاروبرقی آب و خاک، نظافت با کیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین نازل های مختلف به راحتی بر روی دسته جارو برقی آب و خاک متصل می شوند.

کاربرده این دستگاه کارچر در حیاط منزل شما ، گاراژ ماشین ، اتاق بازی کودکتان و نظافت داخلی اتومبیل شما مورد استفاده قرار می گیرد. حتی مصارف صنعتی آن در کارگاه ها و انبار ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با کارچر محیطی پاکیزه داشته باشید!

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

جاروبرقی کارچرخرید جاروبرقی کارچر در تهران