خرید اسکرابر کارچر

 در اسکرابر کارچر

خرید اسکرابر کارچر

خرید اسکرابر کارچر، اسکرابر یا همان زمین شوی کارچر یکی از محصولات پر فروش شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان است. که از قدرت بالایی در پاکیزگی و نظافت برخوردار می باشند.

شما می توانید این محصول منحصر به فرد کارچر را از نمایندگی های موجود در سراسر ایران خریداری نمایید. که معتبر ترین نمایندگی و سایت فروش karcher.ir در تهران می باشد. در این نمایندگی تمامی محصولات کارچر را می توانید تهیه کنید. و تمامی محصولات را به تعداد موجود دارند.

و کارشناسانی برای تعمیر محصولات کارچر در نمایندگی تهران هستند. که می توانند به شما برای خریدی بهتر و مطمئن تر کمک کنند. زیرا آن ها به تمامی اجزای داخلی محصولات کارچر واقف بوده و تجربه کافی را نیز دارند.

هدایت یک دستگاه زمین شوی یا اسکرابر کارچر اغلب بر ابعاد آن و به تبع آن عرض شستشو و حجم مخزن ها تاثیر می گذارد. یک دستگاه اسکرابر به دو دسته اصلی تقسیم بندی می گردد. این تقسیم بندی بسیار مهم می باشد. و بر انتخاب درست و صحیح یک اسکرابر نیز تاثیر دارد.

یکی اسکرابر های دستی یا هدایت از پشت هستند که معمولاً دارای طراحی فشرده هستند. و با ابعاد کوچک تر طراحی و تولید می شوند. و برای استفاده در محیط هایی با وسعت کم و یا متوسط و کاربرد در فضاهای باریک مانند راهرو ها مناسب هستند.

دیگری اسکرابر های خودرویی و یا سرنشین دار هستند. که برقی با باطری دار بودن اسکرابر بر روی توان مانور اسکرابر و مشخصه های فنی سیستم های آن تاثیرگذار است. همچنین ویژه محیطی هایی چون شیب و یا رمپ ، دسترسی به برق شهری ، میزان رفت و آمد افراد و .. کارآمد هستند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

اسکرابر کارچر