خرید بخارشوی کارچر

 در بخارشوی کارچر

خرید بخارشوی کارچر

خرید بخارشوی کارچر ، در ابتدا باید به گنجایش بخارشوی مد نظرتان توجه کنید. بخارشوی هایی که در بازار هستند. دارای ظرفیتی بین ۳۰۰ میلی لیتر تا ۳ لیتر هستند. که میتوان با توجه به میزان مصرفی مورد نیاز، ظرفیت و مدل مد نظر را انتخاب کرد. اگر در هنگام خرید بخارشوی گنجایش مخزن انتخاب شده پایین باشد. بهتر است بخارشویی فراهم شود که امکان اضافه کردن آب در هنگام کار با دستگاه در آن وجود داشته باشد.

ایمنی بخارشوی یکی از مهمترین عواملی می باشد. که باید در هنگام خرید به آن توجه زیادی داشت. زیرا به دلیل دمای بالای بخار می تواند سوختگی های شدیدی را درصورت نبودن تجهیزات ایمنی و استاندارد در افراد بوجود بیاورد. توان دستگاه بخارشوی نشان دهنده کیفیت و قدرت دستگاه در تولید بخار است. بخارشوی های خانگی کارچر معمولا توان مصرفی آنها بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ می باشد. هر چقدر توان بخارشویی که می خرید بالاتر باشد دستگاه در مدت زمان کمتر، آب درون مخزن را به بخار تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید بخارشوی  قدرت تولید بخار آن است که در هنگام  خرید باید به آن دقت کرد. هر چقدر این عدد بالاتر باشد. قدرت پرتاب بخار بالاتر می‌رود. بخارشوی ‌های کارچر که قدرت تولید بخار ۲ تا ۵ بار دارند که برای مصارف خانگی مناسب اند. با دارا بودن انواع مختلف سری می توانید این امکان را دارید که از بخارشوی برای تمیز کردن سطوح مختلفی مانند سرامیک ،فرش ، دیوارها و درز ها استفاده کنید. با بخارشوی های کارچر خانه و محلی پاکیزه داشته باشید!

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

لوازم جانبی بخارشوی کارچرتعمیر بخارشوی کارچر