خرید جاروی مکانیزه

 در جاروی مکانیزه کارچر

خرید جاروی مکانیزه

خرید جاروی مکانیزه که یکی از محصولات پر کابرد شرکت کارچر می باشد. بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. این دستگاه جاروی مکانیزه کارچر از سری محصولات شرکت کاچر آلمان می باشد.

این نوع جاروی همه کاره ی کارچر هم به دو دسته تقسیم می شود. هم به صورت خانگی و باغبانی وجود دارد و هم به صورت صنعتی و نیمه صنعتی. که در نوع صنعتی خود ابعاد بزرگ تری را به خود اختصاص داده است. و کارایی آن در کارخانجات، محیط های شهری که به آن ها سوییپر های شهری نیز گفته می شود و غیره می باشد. همچنین دارای ظرفیت بالایی نیز می باشند.

و اما نوع خانگی و باغبانی آن در محیط های اطراف منزل، حیاط خانه و غیره کاربرد بسیار دارد. که این محصول قدرت فوق العاده ای دارد. با عرض کاری 550 میلی متر، ظرفیت مخزن زباله 16 لیتری و یک برس کناری، برای مساحت های 30 متر مربع به بالا مناسب می باشد.

برای خرید محصولات کارچر به ویژه سوییپر مکانیزه و کاربردی این برند معروف. می توانید به نمایندگی های کارچر در سراسر ایران به الخصوص نمایندگی کارچر در تهران آن مراجعه کنید.

کارشناسان مجرب کرشر ما به شما برای خرید محصولات کارچر می توانند شما را به آسانی راهنمایی کنند. و  می توانند با علم و آگاهی خود در تمامی جزئیات محصولات این برند به شما بهترین پیشنهاد ها را بدهند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار )

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت است.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

سوییپر کارچرخرید سوییپر کارچر