فرش شوی کارچر

 در فرش شوی کارچر

فرش شوی کارچر

فرش شوی کارچر یا همان موکت شوی کارچر ( کرشر ) آلمان جزو یکی از پر کاربرد ترین وسیله های اقتصادی در صنعت دنیا می باشد. فرش شوی هایی که کارچر تولید کرده است. به دو دسته تقسیم میشوند. : هم به صورت خانگی بوده و هم به صورت صنعتی می باشند. آن ها قادر به نظافت مبلمان نیز می باشند. که مبل شوی کارچر هم آن ها را می نامند.

فرش شوی های خانگی کرشر قادر به نظافت و شستشوی کامل فرش ها ، موکت ها ، مبلمان شما در منزل تان به صورت حرفه ای می باشند. فرش شوی ها می توانند تمامی تار و پود های فرش و موکت و مبل شما را کاملا از آلودگی ها پاک کنند.

دستگاه فرش شوی و مبل شوی خانگی شرکت کارچر دارای امکان شستشوی سرامیک و سطوح سخت را نیز دارد. همچنین قابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی آب و خاک خانگی را نیز دارد.

فرش شوی های صنعتی کارچر نیز در هتل ها و مجتمع های بزرگی که پوشیده از فرش و موکت هستند. مورد استفاده قرار می گیرند. فرش شوی های صنعتی از ابعاد بزرگتری نسبت به فرش شوی یا موکت شوی خانگی دارند.

نیز این به دلیل این می باشد که می بایست مسافت بیشتری را که پوشیده از فرش و موکت هستند را تمیز  کنند. آن ها به راحتی فرش ها و موکت های راهرو های هتل ها را نظافت می کنند.

و حتی به راحتی مبلمان موجود در هتل ها و مجتمع ها را از آلودگی ها پاک می نمایند. با کارچر همیشه سطوحی تمیز و زیبا داشته باشید!

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید.

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید موکت شوی کارچر