موفقیت ماشین اسکرابر کارچر

 در اسکرابر کارچر, نکات نظافت کارچر

موفقیت ماشین اسکرابر کارچر

ماشین اسکرابر کارچر ، نظافت و شستشو ماشین آلات به 100 سال پیش باز می گردد. در آغاز قرن بیستم اسکرابر ها برای جلوگیری از خستگی کاربر ها ساخته شدند. و اما در دهه 1950 اولین دستگاه های اسکرابر با عملکردی عالی و مکش یکپارچه به بازار فروش رسیدند.

در سال 1386 اولین دستگاه اسکراب با برس غلتکی ساخته شد. که در یک مرحله کار شستشو، جاروبرقی و جارو کشیدن را انجام می داد و عملکرد نظافت را بهبود بخشید. نقطه عطف دیگر این است که دستگاه با برس غلتکی در یک مرحله می توانست اسکراب نیز انجام دهد و این بهبود روند بسیار چشمگیر بود.

متناسب با نیاز های مشتری

از آن زمان نظافت بدون این اسکرابر ها دشوار شده بود. زیرا نیاز های ما به طور مداوم در حال توسعه است:

مدل هایی از اسکرابر ها ساخته شد. از جمله مدل هایی با تکنولوژی دیسک یا غلتک بسته به شرایط کف، ماشین آلات برای مناطق به هم ریخته و کوچک ، استراتژی های پلت فرم برای بهره وری و انعطاف پذیری بیشتر. مفاهیم زیست محیطی برای حفاظت از محیط زیست و منابع و همچنین راه حل های نوآورانه برای بهبود طراحی ارگونومیک این دستگاه ها به وجود آمد.

سفری به گذشته و آینده: در حال حاضر دیجیتال سازی با ناوگان و سیستم های مدیریتی فرآیند خود را تثبیت می کند. و راه را به آیندگان نشان می دهد.

ماشین اسکرابر کارچر

ماشین اسکرابر کارچر

غلتک یا دیسک؟

از دهه 1950 برای پاک سازی و نظافت سطوح سخت و قابل انعطاف کف از دستگاه های اسکرابر استفاده می شود. در سال 1986 زمانی که متخصص نظافت کارچر دستگاهی با قلم موهای غلتکی را وارد بازار فروش کردند.

در آسیا، جنوب اروپا و ایالات متحده آمریکا شاهد نصب کف های صاف می باشند. که با استفاده از تکنولوژی دیسکی به صورت موثری نظافت می کند. این کف ها بیشتر مانند کاشی های تزئینی یا سنگ طبیعی با سطوح خشن تر در شمال و مرکز اروپا یافت می شوند. برس های غلطکی ساخته شده عملکرد اسکراب و صیقل کف را بهبود می بخشد و از این رو نتیجه سازگارتر است.

این برس های غلتکی با فشار تماسی زیاد کار می کنند. زیرا سطح تماس آن روی زمین کمتر است. و امکان چرخش سریعتر از برس دیسکی وجود دارد.

استراتژی های اسکرابر کارچر

افزایش فشار هزینه و انتظارات بیشتر مشتری ها در بخش نظافت کف موجب شده این چالش به وجود بیاید. به همین دلیل خواستار تنوع بیشتر در این دستگاه ها در کنار هزینه های پایین سرمایه گذاری است.

از ابتدای سال 2000، استراتژی پلتفرم کارچر شامل ایده استفاده از حداقل تعداد قطعات جدید و در نتیجه کاهش قابل توجه هزینه های توسعه و تولید محصولات ، ارزش خود را در توسعه مدل های جدید به اثبات رسانید. کارچر با ارائه مدل های مختلف فردی به طور موثر و مقرون به صرفه امکان پذیر نیست را امکان پذیر کرده است. خیلی از جنبه های ماشین های اخیر می توانند بسته به شرایط کف ، سطح و درجه آلودگی توسط کاربر آزادانه پیکربندی کنند.

غلتک یا دیسک ، باتری ها یا کابل ، با یا بدون پوشش محافظ ، چرخ های عریض یا باریک – بسته به تولید کننده ،این لیست می تواند به اندازه خرید ماشین چند وجهی باشد. از جمله لوازم جانبی نوآورانه ، مانند تلگراف شوینده اتوماتیک یا سیستم هایی برای تنظیم پروفایل کاربران مختلف برای اپراتورها ، تکنسین های خدمات و مدیران تاسیسات می تواند باشد.

محیط پیرامون در ذهن ما

موضوع بوم شناسی در سالهای اخیر بسته به کشور و سنتهای آن راندمان تمیز کردن ساختمان را بالا برده است. کارچر خط بهره وری محصول بسیار سازگار با محیط زیست و کارآمد را برای کاربران حرفه ای توسعه داده است. 

تعداد زیادی دستگاه اسکرابر به این حالت صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار کارآمد مجهز شده اند. آنها با قدرت فن کمتر، استفاده از شوینده کمتر و دور برس کمتر باعث شدند صدای دستگاه کمتر شود. در مصرف انرژی صرفه جویی شود. با لمس یک دکمه تا 50 درصد انرژی و آب می توانید صرفه جویی کنید و نتایج قابل توجه از نظافت را داشته باشید.

ماشین اسکرابر کارچر

ماشین اسکرابر کارچر

به هر کجا که می روید – اتوماسیون و شرکت

اگرچه کارچر در سال 1996 یک ربات تمیزکننده تولید کرد. و آن را در فرودگاه های مختلف آزمایش کرد. اما استفاده گسترده از محلول های جزئی یا حتی کاملاً خودکار هنوز هم به نظر یک رویای لوله است.

در واقع ، ماشین آلات از قبل در بازار در دسترس هستند. اما بیشتر آنها طوری طراحی شدند که از نظر اقتصادی دز مناطق بزرگ مناسب هستند. دیجیتال سازی و اتوماسیون پتانسیل های جدیدی برای نظافت کف نیز ارائه می دهد. اما همیشه به دنبال یک ارزش افزوده واضح برای کاربر است.

اگر ایمنی و بهره وری اقتصادی بتواند به طور کامل در بخش ربات های تمیز کننده ترکیب شود. و مناطق کوچک به شلوغ نیز قابل تحقق باشد. به خوبی می توان شاهد روند ماشین های اسکرابر برای صد سال آینده باشیم.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نظافت کشتی با محصولات کارچر