نظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر

 در کارچر حامی فرهنگی
نظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر

نظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر (یادبود پاترول عاشق)

کارچر فناوری پاکسازی خود را برای بازگرداندن ظرافت بنای یادبود در پارک جان پل جونز در نیویورک آغاز کرد.

تمیز کردن و مرمت بنای یادبود گشت

کارچر در پاکسازی و مرمت بنای یادبود گشت دوور ، واقع در پارک جان پل جونز در بروکلین ، شهر نیویورک شرکت کرد. کارچر روش ها و فن آوری تمیزکاری حرفه ای و سازگار با محیط زیست خود را ارائه داد. تا با ظرافت آثار تاریخی این بنا را از به همان ابتدای درخشش خود بازگرداند.

کمیسر پارک های میچل جی سیلور گفته است “ما افتخار می کنیم که با گروه معتبر همچون کارچر در این مرمت مهم یکی از با ارزش ترین بناهای تاریخی بروکلین کار می کنیم.” این شرکت با سخاوتمندی تمام با تجهیزات این پروژه را پشتیبانی می کنند.

و از تمیز کردن ترمیمیحامی مالی فرهنگی کارچر گفت که “کارچر متعهد به حفظ زیبایی و سلامت این ساختار تاریخی برای جامعه و نسل های آینده است.”

در سال 1931 این بنا ساخته شد. بنای یادبود چشمگیر دوور پاترول 75 فوت ارتفاع دارد. و با یک گرانیت خاکستری غربی ساخته شده است. با گذشت زمان ، گرانیت با رشد بیولوژیکی مانند باکتری ها ، جلبک ها ، قارچ ها و گلسنگ ها و همچنین یک لایه خاکستری تیره از باقی مانده اتمسفر ، از جمله گرد و غبار ، دوده و انتشار ، کثیف شده است. همچنین پوسته های کلسیم سختی تولید می کند که از ملات خارج می شوند.

نظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر

برای حذف ملایم لایه خاکستری تیره باقی مانده اتمسفر و پوسته کلسیم سخت ، کارچر از یک روش انفجار میکرو ذرات با فشار کم با ساینده های سیلیکات آلومینیوم استفاده کرد. برای حذف آرام رشد بیولوژیکی این کثیفی ها ، از روش تمیز کردن بخار با بخار 310 درجه استفاده میشود.

زمان اتمام این پروژه اندکی قبل از صدمین سال آتش بس جنگ جهانی اول در 11 نوامبر بوده است.

اتمام پروژه قبل از صدمین سال آتش بس جنگ جهانی اول

نظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر پس از تمیز کردن ، اتصالات سنگ تراشی را با یک ملات رنگی سفارشی دوباره مطابقت می دهد. تا با گرانیت غربی که تازه تمیز شده است. مطابقت داشته باشد. این باعث تثبیت بلوک های گرانیت و جلوگیری از نفوذ آب در مفاصل می شود. که منجر به رشد زیستی و ایجاد لکه می شود.

علاوه بر این پروژه ، کارچر همچنین یک دستگاه شستشوی فشار قوی و یک سیستم تمیز کردن ذرات خرد برای استفاده توسط برنامه حفاظت از بناهای تاریخی برای پروژه های تمیزکاری و بازسازی در آینده اهدا خواهد کرد.

بنای یادبود گشت دوور

بنای یادبود گشت دوور به عنوان ادای احترام به رفاقت و خدمت نیروهای دریایی آمریکا در اروپا در طول جنگ جهانی ، به ویژه گشت دوور از 1919-1914 ساخته شد و روی آن نوشته شده است.: “… آنها مردند تا ما زنده بمانیم. باشد که شایسته فداکاری آنها باشیم. ”

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارچر حامی فرهنگ استرالیانظافت ایستگاه پلیس آمریکا با کارچر