نظافت کشتی با محصولات کارچر

 در نکات نظافت کارچر

نظافت کشتی با محصولات کارچر

نظافت کشتی با محصولات کارچر ، تمیزی کامل به چیزی بیشتر از پاک کن و جارو برقی استاده نیاز دارد. که شرکت کارچر میتواند آن را به حقیقت برساند. به عنوان یک همکاری طولانی مدت با کارچر، یک مفهوم تمیزکاری دقیق و مبتکرانه برای مراقبت از هر مورد به وجود آمده است. افزایش مکانیزاسیون ، مواد شوینده مناسب و کارمندان کاملاً آموزش دیده باعث جهش کوانتومی در کارایی و کیفیت شستشو و نظافت شده است.

نظافت کشتی با محصولات کارچر

نظافت کشتی با محصولات کارچر

طرح جامع و کلی نظافت

یک طرح جامع برای فعالیت های نظافت در کشتی در نظر گرفته شده است. که شرکت حمل و نقل و متخصصان نظافت کارچر طی ده سال گذشته به صورت مشترک آن را تهیه و اصلاح کرده اند. در حالی که ماشین آلات مدرن کارهای روزانه خدمه را آسان می کنند. این ابتکار حداکثر بهداشت و راحتی را به مهمانان ارائه می دهد.

در سال 2011 تصمیم به جایگزینی همه تجهیزات و سیستم ها گرفته شد. در ابتدا ماشین های ایستاده با باتری کار می کردند. که چندین برابر تولید و کارایی بیشتری داشتند.

ماشین آلات جدیدی از کارچر که مکانیزه کردن فعالیتهای نظافتی و وقت گیر را انجام می دهند. به طور چشمگیر از دوش کارمندان کم میکند. و نتایج نظافت به طور قابل توجهی بهبود پیدا می کنند.

نظافت کشتی با محصولات کارچر

نظافت کشتی با محصولات کارچر

قدرت مکانیکی نتیجه می دهد

میزان بازده مکانیزاسیون هدفمند در کشتی در نظافت روزانه کفپوش های فرش شده در 300 متر به علاوه راهروهای عرشه کابین قابل مشاهده است.

آنچه که در گذشته تقریباً دو ساعت با جارو برقی ایستاده طول می کشید. و تا ده نفر از کارکنان را برای نظافت در بر می گرفت. امروزه فقط در مدت ده دقیقه انجام می شود. و این نظافت با کارچر بسیار راحت تر شده است. دستگاه مانور پذیری ، مجهز به دو غلتک که در جهت مخالف می چرخند. یک عنصر برای نظافت ثابت از ناوگان در تمام کشتی ها است. سه دستگاه از این رنج کارکرد فقط در کشتی مستقر شده اند.

غلطک های قلم مو ضد چرخش کارچر ، آلودگی الیاف فرش را برداشته و به طور خودکار شمع را بازیابی می کنند. این اجازه می دهد تا به سرعت و با ظرافت روی پیاده روها نظافت شود. فرش به خوبی تمیز شده و نو به نظر می رسد. برس دستگاه نظافت کارچر با عرض 60 سانتی متری، برای راهروهای کابین 120 سانتی متر ایده آل می باشد. از یک طرف بالا بروید و از راه دیگر برگردید و کار تمام است. تقریباً عمر باتری 2.5 ساعته تا 3000 متر مربع تمیز می کند.

ذرات آلودگی بصورت هوشمندانه محصور شده اند

همچنین قلم موی مانورپذیر در زمینه تمیز کردن موقت فرش ها هنگامی که همراه با مواد شوینده تولید شده توسط کارچر با فناوری جدید و منحصر به فردش استفاده می شود ، تأثیرگذار می باشد.

ویژگی اصلی این فناوری این است که حتی در دوزهای کم نیز موثر است : تمام آنچه شما نیاز دارید 60 میلی لیتر مواد شوینده در هر لیتر آب است. تا رقیق شود و سپس کپسول آن را جمع کنید. خاک کپسوله شده به صورت متبلور خشک شده و به راحتی از روی فرش پاک می شود. سطح بالای اثر بخشی در دوز پایین باعث می شود. مناطقی که باید تمیز شوند فقط باید مرطوب شده و نیازی به محاصره شدن نیست.

یک مزیت بزرگ با توجه به حجم زیاد ترافیک عمومی در کشتی ها. کپسول سازی فقط در 30 دقیقه به پایان می رسد. و ذرات خاک می توانند بدون زحمت جارو شوند.

نظافت کشتی با محصولات کارچر

نظافت کشتی با محصولات کارچر

در نظافت سریع باشید حتی بر روی عرشه کشتی

علاوه بر تمیز کردن فرش، دستگاه های مرحله ای کارچر با استفاده از باتری مدت ها سطوح مختلف روی عرشه و محوطه رستوران را میتواند نظافت کند.

اپراتورهای موجود در کشتی همچنین می توانند از خشک کن های اسکرابر مرحله ای کارچر استفاده کنند. که مجهز به فناوری دیسک یا سر اسکرابر با غلتک های ضد چرخش هستند.

در حالی که فناوری غلتک برای سطوح ساختاری مانند تمیز کردن منافذ کاشی های سنگی مناسب است. برس دیسک چرخان با در نظر گرفتن تمیز کردن و صیقل دادن سطوح صاف طراحی شده است.

فناوری مورد استفاده هرچه باشد: هر دو نوع دستگاه که تقریباً ساخت یکسانی دارند و سیستم مخزن یکسانی نیز دارند. (آب شیرین و کثیف: هر کدام 50 لیتر) ، با درجه کارایی بالا مشخص می شوند.

آنها همزمان شستشو و جارو برقی می کنند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

ماشین اسکرابر کارچر