نظافت کلیسای سان آگوستن با کارچر

 در کارچر حامی فرهنگی
نظافت کلیسای سان آگوستن با کارچر

نظافت کلیسای سان آگوستن با کارچر

نظافت کلیسای سان آگوستن با کارچر ،کلیسای سان آگوستن در مانیلای آسیا از رشد بیولوژیکی توسط کارچر پاک شده است.

کلیسای سان آگوستین در فیلیپین از رشد آلی پاک شد. که به دلیل آب و هوای استوایی با رطوبت زیاد هوا ، سنگ طبیعی را پوشانده و سطح آن را خورده بود. تمیز کردن بخار گرم یکی از موثرترین و در عین حال ملایم ترین روش های تمیز کردن برای تمیز کردن و حفظ پارچه های ساختمانی با پایه مواد معدنی است. تمیز کردن فشار بالا با آب گرم در حالت بخار ملایم در دمای 95 درجه سانتیگراد و کاهش فشار 0.5 بار با بخارشوی کارچر و واترجت کارچر پاک شد.

فناوری مورد استفاده توزیع کامل مواد شیمیایی را امکان پذیر می کند. بخار ظهور رشد بیوژن را به تأخیر می اندازد. همچنین اسپورهایی که به عمق عمیق نفوذ کرده اند. با درجه حرارت بالا از بین می روند.

نظافت ملایم با بخار داغ

مناطق و قسمتهای نمای کلیسای سن آگوستین از رشد آلی پاک شده بود. که به دلیل آب و هوای استوایی با رطوبت زیاد هوا ، سنگ طبیعی را پوشانده و سطح آن را خورده بود. کارشناسان کرشر با استفاده از مرحله بخار آرام در 95 درجه سانتیگراد و کاهش فشار 0.5 بار ، رشد بیولوژیکی را با پاک کننده های فشار بالا در آب گرم حذف کردند.

تورستن موزس ، متخصص نظافت کرشر که مسئول انجام کار در محل بود. توضیح می دهد: “با فناوری کارچر می توانیم جلبک ها ، خزه ها ، گیاهان کوچک و آلودگی های ناشی از انتشار سنگ آهک چند صد ساله را حذف کنیم.” موزس ادامه می دهد: “ما خوشحالیم که با کارهای نظافت خود در حفظ این ساختمان ارزشمند سهیم بوده ایم.”

این فناوری توزیع کامل مواد شیمیایی را امکان پذیر کرده است. علاوه بر این ، بخار ظهور رشد بیوژنیک را به تأخیر می اندازد. همچنین اسپورهایی که به عمق نفوذی وارد شده اند. در اثر دمای بالای واترجت آب گرم کارچر و بخارشوی کارچر از بین می روند.

کلیسای سان آگوستین مانیل

این کلیسا که در سال 1607 ساخته شد. در داخل دیوارهای شهر تاریخی مانیل واقع شده و از سال 1993 در میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد. این قدیمی ترین کلیسای مسیحی فیلیپین است. سان آگوستین در دوره استعمار اسپانیا ساخته شده. و به همراه سه کلیسای دیگر به عنوان یکی از “کلیساهای باروک فیلیپین” شناخته می شود. این دو ساختمان قبلی از چوب بامبو و چوب ساخته شده بودند. و هر دو فقط چند سال پس از ساختن در آتش سوختند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نظافت برج سیاتل آمریکا با کارچر