نکاتی برای جلوگیری از گرد و غبار در خانه با کارچر

 در نظافت داخل منزل
بخارشوی کارچر

نکاتی برای جلوگیری از گرد و غبار در خانه با کارچر

این چیزی است که بر ای ما آشنا می باشد:

شما فقط خانه خود را از گرد و غبار پاک کرده اید. و اما یک لایه خاکستری دیگر از آن در مبلمان و کف خانه شما وجود دارد. عجیب نیست که ما انجام کارهای خانه را دوست نداریم. و بنابراین محصولات کارچر به کمک شما می آیند. به عنوان مثال بخارشوی های خانگی کارچر برای ربودن گرد و غبار از مبلمان و … شما بسیار کارآمد می باشند.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از خاک گرفتن بر روی وسایل خانه وجود دارد:

در مقابل آلودگی هوا تهویه کنید

در مرحله اول افزایش رطوبت باعث می شود گرد و غبار به سرعت در خانه شما پخش نشود. مخصوصاً در ماه های زمستان ، زیرا گرمایش باعث خشک شدن هوای محیط می شود. بنابراین در فصل سرما ، یک کاسه آب روی رادیاتورهای خود قرار دهید. آب تبخیر می شود و دمای محیط را مرطوب می کند.

پارچه های میکروفیبر نیز به دلیل اثر ضد الکتریسیته ساکن ، عملکرد خوبی دارند. زیرا حتی بدون رطوبت ، ذرات گرد و غبار به پارچه میکروفیبر می چسبند. به این معنی که آنها برای استفاده در مبلمان حساس به آب بسیار مناسب هستند.

با این وجود لازم است در مبلمان براق دقت کافی داشته باشید.میکروفیبرها می توانند آنها را خراشیده یا درخشش را از بین ببرند.

آلودگی های سنگین قفسه ها و کمدها را می توان با استفاده از جاروبرقی کارچر و یا بخارشوی کارچر یا برس مخصوص اثاثه نیز تمیز کرد.

جلوگیری از  خاک گیر بودن اجسام و گرد و غبار

مبلمان عتیقه

مبلمان آنتیک یک چشم نواز واقعی در خانه است. اما غالباً یک گرد و غبار را به خود جذب می کنند. به همین دلیل هرگز نباید این وسایل حساس را با پارچه مرطوب گردگیری کنید. برای نظافت منظم ، به سادگی از یک گردگیر خشک استفاده کنید.

زیور آلات یا شکاف هایی را که به سختی می توان با برس موی دست آنها را تمیز کرد تمیز کنید. سعی کنید حتی روی آلودگی های سنگین از آب استفاده نکنید. و فقط از شوینده های مناسب روی چوب یا روکش استفاده کنید. همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

رادیاتور ها

در طول زمستان، گرد و غبار در شیارهای رادیاتور و باله ها جمع می شود. یک برس رادیاتور باریک باعث پاک شدن آنها در کمترین زمان می شود. که این کار میتواند توسط بخارشوی کارچر انجام شود. بخارشوی میتواند به راحتی گردو غبار چسبیده به رادیاتور را پاک کند. یک حوله را پشت و زیر رادیاتور قدیمی کنید و شکافها را با استفاده از جت بخار تمیز کنید.

فرش و پرده

فرش ها، پرده ها و ملافه ها تله گرد و غبار واقعی هستند. و به دلیل تار و پودشان به سرعت خاک را جذب میکنند.

بنابراین فرشها باید به طور مرتب وکیوم شوند و ملافه ها را در هوای تازه لرزاند تا از نشستن ذرات گرد و غبار در همه جای خانه شما جلوگیری کند. یا میتوانید با بخارشوی کارچر بدون نیاز به شستن پرده ها با ماشین آن ها را تمیز کنید.

شیشه های پنجره

هدف این است که تمام ذرات و کثیفی های نشسته بر روی شیشه پنجره ها تمیز شود. آنها را با مقداری آب یا مواد شوینده پنجره و پارچه بشویید. از پارچه ای کمی مرطوب استفاده کنید و خیلی فشار ندهید تا از ریزش قطرات به سمت پایین جلوگیری کند. شکاف های موجود در قاب پنجره ها را می توان با دستگاه تمیز کننده بخار کارچر نیز تمیز کرد.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

جاروبرقی کارچر