جاروی مکانیزه کارچر

 در جاروی مکانیزه کارچر

جاروی مکانیزه کارچر

جارو مکانیزه کارچر، جاروی مکانیزه یا همان سوییپر های کارچر انواع مختلفی دارند که متناسب با نیاز های کاربران طراحی و تولید می شوند. جارو مکانیزه ها برای سطوح داخلی و خارجی در اندازه‌های متوسط تا بزرگ طراحی شده است. ویژگی‌هایی مانند راندمان بالا در جاروکشی، هزینه‌های پایین نگهداری و تعمیرات و رابط کاربری مناسب باعث می‌شود که شما هرگز از هزینه صرف شده برای این وسیله پشیمان نشوید.

یکی از جارو مکانیزه ها یا همان سوییپر های عالی شرکت کارچر که از هیچ گونه موتور و قدرت برق یا باطری استفاده نمی کند. اما با این حال از قدرت بالایی برخوردار است. عملکرد این دستگاه سوییپر کارچر نیز بر پایه عملیات مکانیکی می باشد. و 7 برابر سریع تر از سیستم های سنتی و قدیمی عملیات نظافت و تمیز کاری را انجام می دهد.

از این سوییپر (جاروی مکانیزه) حرفه ای برای تمیز کردن سالن های کارخانه های تولید، انبار ها و سالن های تدارکات جلسات و …، و همچنین محیط های بارگیری استفاده می شود. همچنین برای شستشو و نظافت پارکینگ ها و ایستگاه های خدماتی هم از این دستگاه های فوق العاده کارچر استفاده می شود. و حتی مناطقی مانند حیاط مدارس را نیز پاکسازی و نظافت می کند. از این جاروی مکانیزه حرفه ای در کارگاه های کوچک و انبار های کشاورزی نیز مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار )

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت است.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

سوییپر کارچر