خرید کارواش دروازه‌ای کارچر

 در اخبار

خرید کارواش دروازه‌ای کارچر

خرید کارواش دروازه‌ای کارچر ، همان طور که می دانید و آگاه هستید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در سراسر جهان می باشد. که بسیار معروف و شایسته در زمینه ی فعالیت پاکیزگی و نظافت می باشد.

این دستگاه جدید شرکت کارچر به نام کارواش دروازه‌ای برای شستشو و نظافت ماشین آلات بزرگ صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین آلات صنعتی از جمله کامیون ها و تریلی ها با کانتینر های بزرگشان و … می توانند از درون این کارواش دروازه ای رد شده و کاملا از آلودگی ها پاک شوند. کارواش های دروازه ای نوعی سیستم شستشوی تمام اتوماتیک در دنیا می ‎باشند. که اصولا کشور های اروپایی و پیشرفته از این سیستم برای شستشوی اتومبیل ها استفاده می‎ کنند.

این نوع دستگاه شستشوی اتومبیل کارچر بر روی یک ریل به عقب و جلو حرکت می کند. و به ترتیب و بر اساس یک برنامه هوشمند از پیش تنظیم شده می باشد. اتومبیل در حال حرکت و عبور در این کارواش دروازه‌ای کارچر شسته و کاملا از هر گونه آلودگی پاک می شود.

از این کارواش دروازه‎‌ای می توان در ایران هم تهیه کرد. و تمامی ماشین آلات صنعتی را می تواند نظافت و شستشو کند. و کار تمیز کردن ماشین آلات ازجمله تریلی ها و … را برای کارخانه جات آسان تر و لذت بخش تر می کند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

شرکت کارچر