شیشه شوی کارچر

 در محصولات خانگی کارچر

شیشه شوی کارچر

شیشه شوی کارچر ، همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

یکی از جدید ترین و بروز ترین محصولات شرکت کارچر ، شیشه شوی کارچر می باشد. که این محصول آن قدر کارآمد و با عملکرد بسیار بالا می باشد که در همان وحله ی اول تقاضا برای این محصول بسیار بالا بوده است. این شیشه شوی به صورت دستی بوده و بسیار سبک می باشد. به همین دلیل حمل و نقل این شیشه شوی توسط اپراتور بسیار آسان می باشد. تیغه لاستیکی این دستگاه شیشه شوی بسیار با کیفیت می باشد. که طول عمر زیادی داشته و به ندرت نیاز به تعویض دارد. این لاستیک باریک سر شیشه شوی آن قدر با کیفیت است که در هنگام کار با آن و تمیز کردن شیشه ها ردی از خود به جای نمی گذارد.

این دستگاه شیشه شوی با باتری کار می کند. با حجم باتری این دستگاه می توانید 185 دقیق بدون وقفه شیشه ها را تمیز و شستشو دهد. این مزیت و ویژگی محصول کارچر را بسیار محبوب کرده است. و به دلیل حجم و اندازه کوچکی که دارد تقاضا برای این شیشه شوی بسیار زیاد می باشد. در این دستگاه شیشه شوی کارچر یک مخزن آب وجود دارد که آب در آن ذخیره می شود. و حجمی حدود 0.1 لیتر دارد که برای حجم و اندازه کوچکش مناسب می باشد.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

موکت شوی کارچر