قیمت جاروبرقی خانگی کارچر

 در جارو برقی کارچر

قیمت جاروبرقی خانگی کارچر 

در مورد قیمت جاروبرقی خانگی کارچر چند قانون کلی وجود دارد. جاروبرقی‌های ایستاده ارزان‌تر از جاروهای خوابیده هستند. قانون کلی دیگر این است که ویژگی‌های جدیدتر هزینه را بالاتر می‌برد.

جاروبرقی‌های با قیمت پایین

یک جاروبرقی ایستاده با قیمت پایین، دارای یک شلنگ مکنده، برس‌ مخصوص تمیز کردن کف و یک دسته بلند است. جاروهای ایستاده ممکن است دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و ویژگی‌های اضافی دیگری هم باشند. مانند انواع مدل‌های مخزن‌دار و مدل‌های کیسه‌دار یا مجهز به چراغ‌های جلو و یا سپر محافظت برای جلوگیری از برخورد به مبلمان. پیدا کردن فیلترهای پیشرفته در بین جاروبرقی‌های خانگی با قیمت پایین تقریبا غیر ممکن است.

جاروهای خانگی با قیمت متوسط

جاروهایی که در این رنج قیمتی قرار می‌گیرند ممکن است مجهز به فیلتر HEPA باشند. عرض برس‌های تمیز کننده این جاروها بیشتر است و مجهز به سنسورهای مخصوص به گرد و غبار می باشند. اکثر جاروهایی که در این قیمت قرار دارند مجهز به فیلتر قبل از موتور هستند که مانع از آسیب دیدن موتور می‌شوند. شلنگ‌های مخصوص مکش در این نوع جاروبرقی‌ها محکم‌تر و مقاوم‌تر هستند. این جاروها حتما قوی‌تر نیستند اما تجهیزات جانبی مختلفی دارند که می‌توانند برای نظافت خانه شما مفید باشند.

جاروهای خانگی با قیمت بالا

پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین جاروبرقی‌های خانگی قیمتی بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند. این جاروبرقی ها ممکن است بیش از 800 دلار قیمت داشته باشند و یا حتی بیش از 1000 دلار هم باشند. در بسیاری از مواقع ممکن است هزینه زیادی بابت خرید جارویی پرداخت کنید که در سطح جاروهای ارزان ‌قیمت کار می‌کند.

با این که قیمت ممکن است نقش مهمی در تصمیم‌گیری ما برای خرید جاروبرقی داشته باشد، اما انتخاب جاروبرقی بر اساس ویژگی‌های مورد نیازمان، به ما کمک می‌کند با صرف هزینه کمتر جاروبرقی متناسب با نیازمان تهیه کنیم.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

مزایای جاروبرقی‌های خانگی کارچرجاروبرقی صنعتی کارچر