کارچر حامی فرهنگ آفریقا

 در کارچر حامی فرهنگی
کارچر حامی فرهنگ آفریقا

کارچر حامی فرهنگ آفریقا

بناهای خاکی تاریخی مصر در حال آسیب دیدن است. کلوسهای میمنون در تبس غربی ، نزدیک دره پادشاهان ، از بزرگترین و مهمترین مجسمه های مصر باستان هستند.

این دو شخصیت 3 هزار و 300 ساله و بیش از 800 تن سنگ از زمان ورودی معبد یادبود آمنهوتپ 3 محافظت می کردند. که از آنها بنای بسیار کمی باقی مانده است.

به عنوان بخشی از تحقیقات و اقدامات مختلف محافظه کارانه ، رسوبات خاکی که بر روی سطح سنگ این بنا ها نشسته اند. با ترفند بسیار مدرنی از روی این بناها پاک شدند.

این کار توسط متخصصان سازنده ماشین آلات تمیز کردن کارچر انجام شده است. که توسط مقامات باستانی مصر به راهنمایی پروفسور انجام شده است.

کارچر حامی فرهنگ آفریقا می باشد.

استادلمان ، مدیر سابق انستیتوی باستان شناسی آلمان در قاهره است. که هر دو بنای یادبود که بیش از 14 متر ارتفاع دارند. و از کوارتزیت ساخته شده اند. فرعون آمنهوتپ سوم را به تصویر می کشند. و زمانی در مقابل اولین ستون بزرگترین معبد مصر قرار داشته اند.

پوشش های خاکی جامد که طی قرن ها تشکیل شده بودند. سنگ را در معرض شکاف ناشی از تبلور نمک قرار می داد. از بین بردن لایه خاکی که به سنگ آسیب می رساند و از این رو از پوسیدگی بیشتر بناها جلوگیری می کند. هدف اصلی کار نظافت بود که از نظر فنی توسط مربی واجد شرایط ، جنس لینکه از ملینگن نظارت می شود.

یک روش انفجار ذرات با استفاده از کربنات کلسیم زمین بسیار ریز انتخاب شد. با استفاده از یک تفنگ جت کارچر که می توان با آن فشار هوا و مقدار ماده پاشش را با استفاده از دستگیره کنترل کرد. لایه های آلوده لایه به لایه برداشته می شوند.

این امر باعث انعطاف پذیری تیم در راه تمیز کردن Colossi می شود. زیرا تغییرات زیادی در انعطاف پذیری بخشهای مختلف سطح سنگ وجود دارد. با کمال تعجب ، بقایای اصلی رنگ آمیزی شده. بنا کشف و متعاقباً بدون آسیب رسیدن به آنها به دقت آشکار شده است.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارچر حامی فرهنگ استرالیا