جاروبرقی صنعتی کارچر

 در جارو برقی کارچر

جارو برقی صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی کارچر  یکی از انواع جاروبرقی ‌های نظافتی فوق حرفه ‌ای شرکت کارچر است. که برای نظافت محیط ‌ها عمومی، صنعتی و کاربردهای خاص دیگر مورد استفاده کاربر قرار می ‌گیرد.

استفاده از جاروبرقی ‌های صنعتی یا نیمه صنعتی کارچر برای تمیز نگه ‌داشتن محیط امری عادی می باشد. شاید اگر یک هفته از آن استفاده نکنید، احتمالاً کسی متوجه نشود. اما اجتناب کردن در استفاده از جاروبرقی ‌های صنعتی در محیط های تجاری نه تنها از نظر نظافت مشکل ایجاد می ‌کند. بلکه می ‌تواند خطرناک نیز باشد. باقی‌ مانده آلاینده ‌ها در صنایع مختلف ممکن است باعث ایجاد لغزش یا به وجود آمدن بریدگی بر روی بدن افراد کارمند در آن صنعت بشود. و یا حتی به دلیل وجود ذرات مختلف در هوا مشکلات مربوط به سلامتی نیز ایجاد کنند.

بنابراین خرید و استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی یک ضرورت محسوب می‌شوند. و صاحبان صنایع باید به طور جدی به این قضیه توجه کنند و نسبت به فراهم کردن جاروهای صنعتی اقدام کنند. کارشناسان فروش کارچر آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه قیمت و خرید جاروبرقی صنعتی می باشند.

ارزش برند کارچر این است که میزان فروش بالا در سالیان متوالی و ارائه محصولات با کیفیت بسیار قابل توجه است. به همراه طراحی های خلاقانه و ابداعات گوناگون در ساخت آن ها، باعث تمایز چشمگیر میان کارچر و دیگر رقبا در حوزه صنعت نظافت شده است. جاروبرقی های صنعتی حرفه ای کارچر آلمان بدون شک بهترین دستگاه ها در دنیا می باشند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

قیمت جاروبرقی خانگی کارچرتمیز کردن شومینه با کارچر