زمین شوی صنعتی کارچر

 در زمین شوی کارچر

زمین شوی صنعتی کارچر

زمین شوی صنعتی کارچر ، همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

با زمین شوی های کارچر می توان سطح زمین هایی چون کارخانه ها ، فروشگاه ها ، انبار ها و … استفاده می شود. برخی از این زمین شوی ها به دلیل ابعاد بزرگشان عرض و مسافت بیشتری را می توانند نظافت کنند. اکثر این زمین شوی ها قسمت نشیمن دارند. و مانند یک ماشین عمل می کنند . و رانندگی با این دستگاه صنعتی کارچر برای کاربر بسیار آسان می باشد.

برخی دیگر از این زمین شوی ها نیز این گونه نیستند. و به صورت دستی می باشند با این دارای عملکرد فوق العاده ای می باشند . و در فضا های کوچک تری مورد استفاده قرار می گیرند. به  طور مثال راهرو های بیمارستان ها ، هتل ها و … از زمین شوی های کوچک تر کارچر استفاده می شود. این محصول هنگام تمیز کاری هیچ گرد و غباری در محیط بخش نمی کند. و برای محیط زیست هیچ ضرری ندارد.

با وجود این زمین شوی های صنعتی از برند کارچر دیگر هیچ آلودگی روی کف محیط های صنعتی و نیمه صنعتی باقی نمی ماند. کارچر به شما این اطمینان را می دهد تا با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

سوییپر شهری کارچرخرید زمین شوی کارچر