سوییپر شهری کارچر

 در زمین شوی کارچر

سوییپر شهری کارچر

سوییپر شهری کارچر ، دستگاه‌ های جاروی صنعتی کارچر آلمان که بسیار در زمینه نظافت شهری معروف هستند. مجهز به انواع تکنولوژی‌های پیشرفته و حرفه‌ ای می باشند. این سوییپر ها نظافت محیط را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهند. مشخصات سوییپر کارچر نظیر: سیستم تمیز کننده خودکار فیلتر، انعطاف‌پذیری و کارآمدی، ارگونومیک بودن دستگاه، ایمنی و راحتی، تأمین انرژی از طریق های مختلف، تعمیرات و نگهداری آسان بسیار معروف می باشند.

دستگاه‌های سوییپر شهری، از محصولات پرکاربرد و مکانیزه برای انجام خدمات نظافت محیط‌ های شهری می باشند. این دستگاه‌های فوق العاده حرفه‌ ای نقش زیادی در حفظ سلامت و بهداشت شهر ها دارند. با استفاده از این دستگاه‌ های حرفه‌ ای می‌ توان انواع مختلف آلودگی‌ های خشک موجود بر روی سطح کف خیابان‌ ها را در کوتاه‌ ترین مدت ممکن جمع‌ آوری کنند. جارو های مکانیزه شهری در اندازه‌های بزرگ و با امکانات رفاهی مختلف طراحی و ساخته می‌ شوند.

عملیات نظافت و شستشو توسط این دستگاه‌ های سوییپر شهری با استفاده از برس‌های با کیفیت و انعطاف‌ پذیر انجام نیز می‌ شوند. همچنین در این زمین شوی های شهری در مواقع حرکت بر روی سطوح نا هموار،. برس‌ های دستگاه های سوییپر کارچر به طور کاملاً اتوماتیک سطح ، ارتفاع و فشار مناسب خود را روی زمین حفظ می کند. با این دستگاه های سوییپر شهری کارچر محیطی به دور از آلودگی داشته باشید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

زمین شوی خانگی کارچرزمین شوی صنعتی کارچر