زمین شوی خانگی کارچر

 در زمین شوی کارچر

زمین شوی خانگی کارچر

زمین شوی خانگی کارچر، همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

دستگاه زمین شوی خانگی به عبارتی اسکرابر کارچر یکی از محصولات محبوب کارچر در دسته ی خانگی می باشد. که می توانید به طور هم زمان هم زمین را بشوید و هم آلودگی ها را مکش کند. این دستگاه اسکرابر کارچر می تواند در یک مرحله گرد و غبار و موی های حیوانات خانگی شما را از روی سطوح مورد نظر نظافت و شستشو دهد. این زمین شوی ها دو مخزن مجزا از هم دارند. که یکی مخزن آب تمیز است و دیگری مخزن آب کثیف می باشد.

تمیز کردن خود دستگاه اسکرابر کارچر برای اپراتور بسیار آسان می باشد. به طوری که مخزن فاضلاب این دستگاه را می توانید داخل ظرف شویی گذاشته بدون دخالت دست آن را تمیز کنید. عملکرد پاکسازی این دستگاه و استفاده از غلتک زمین شوی بسیار آسان می باشد. و 20 درصد تمیز کردن را برای کاربر راحت تر و آسان تر کرده است. با این زمین شوی های خانگی از برند معروف کارچر محیط منزل خود را از هر گونه آلودگی پاک می کند. با اسکرابر های کارچر پاکیزگی سطوح را تجربه کنید.

 

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

پله برقی شوی کارچرسوییپر شهری کارچر