واترجت آب سرد کارچر

 در واترجت کارچر

واترجت آب سرد کارچر

واترجت آب سرد کارچر، شاهکاری دیگر از شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان واترجت آب سرد صنعتی این شرکت می باشد. که بسیار کارآمد و راندمان بالایی دارند. این واترجت ها بر اساس نیاز کاربران طراحی و تولید شده اند بعضی از آن ها به صورت چند منظوره نیز هستند.

این دستگاه واترجت آب سرد چند منظوره قابلیت تمیز کردن با فشار بالا را دارد. و مجهز به جارو برقی خشک و تر می باشد. و انواع دیگر آن می توان هم به‌ صورت افقی و هم به ‌صورت عمودی استفاده کرد. وزن اندک، ابعاد کوچک، قابلیت حمل آسان و همچنین امکان استفاده چند منظوره از واترجت آب سرد از دلایل محبوبیت بالای این دستگاه به شمار می‌روند. این دستگاه های واترجت کارچر که ، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. و همچنین طول عمر و دوام بالایی نیز دارند.

کاهش اتوماتیک فشار یکی از عوامل بسیار مهمی است که طول عمر مفید بالا و دوام وسیله واترجت را برای کاربر تضمین می‌کند. و نیازمندی دستگاه واترجت به سرویس شدن را به حداقل مقدار ممکن نیز می ‌رساند. همچنین سرسیلندر برنجی این دستگاه واترجت باعث افزایش طول عمر آن شده است. دقت داشته باشید که فشار در این دستگاه به‌صورت اتوماتیک کاهش پیدا می‌کند که این مسئله در ارتقای دوام دستگاه نقش بسیار مهمی دارد. با کارچر محیطی پاک و تمیز داشته باشید!

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار )

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت است.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

واترجت آب گرم کارچر