پله برقی شوی کارچر

 در زمین شوی کارچر

پله برقی شوی کارچر

پله برقی شوی کارچر، شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان دستگاه پله برقی شوی صنعتی مخصوص خود را طراحی و ساخته. و آن را به بازارهای جهانی دنیا عرضه کرده است. این دستگاه با عملکرد بسیار عالی در نظافت صنعتی پله برقی ها عمل می کند.

نحوه کار با این محصول صنعتی به گونه ایست که در هنگام کار پله ها، وسیله روی بالاترین و یا پایین ترین نقطه قرار می گیرد. و با عبور پله ها از زیر برس دستگاه تمام پله ها شسته شده و همزمان خشک می کند. برس های پرز دار این دستگاه پله برقی شوی کرشر تمامی شیارهای پله برقی را پوشش میدهد. و شستشوی کامل و عمیقی را حاصل می کند.

پله برقی شوی تولید شده توسط شرکت کارچر به گونه ای طراحی شده است. که به موتور و سایر قسمت های الکتریکی پله برقی به هیچ عنوان آسیبی نمی زند. و تمامی آلودگی های موجود را مکش کرده. و اجازه نفوذ آنها را به زیر پله ها و اجزای دیگر پله برقی را نمی دهد. این پله برقی شوی صنعتی در زمان بسیار کم پله ها را تمیز کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
دستگاه شستشوی پله برقی، ابعاد کوچک، مناسب و حمل و نقل آسان آن می باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت های خدماتی که کار نظافت در محل را انجام می دهند از این دستگاه برای نظافت پله برقی و رمپ برقی استفاده می کنند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

زمین شوی کارچرزمین شوی خانگی کارچر