کارچر حامی فرهنگ استرالیا

 در کارچر حامی فرهنگی
کارچر حامی فرهنگ استرالیا

کارچر حامی فرهنگ استرالیا

همانطور که می دانید کارچر حامی تمامی فرهنگ ها قاره های مختلف جهان می باشد. از محصولات کارچر برای نظافت و شستشوی بناهای استرالیا استفاده می شود.

به عنوان مثال:

پل پرنسس در ملبورن استرالیا در سال 1888 بر روی رودخانه یارا ساخته شد. طول این پل 118.9 متر و عرض آن 24.7 متر می باشد. کارچر در پاکسازی این بنا نقش بسیار پر رنگی دارد. این پل آلودگی های مختلفی دارد که محصولات کارچر آن را پاک میکنند. این کار نظافت در آپریل سال 1992 توسط کارچر انجام شد.

به عنوان مثال این پل از لایه های رنگی زیادی تشکیل شده است. زنگ زدگی هایی که از عبور قطار ها و ماشین ها بر روی این پل ایجاد شده است. و حتی دیوار نویسی هایی که مردم روی دیواره های این پل کشیده اند که همان گرافیتی هایی است که عموما روی دیوار های مختلف می کشند. تمام این آلودگی ها را می توان توسط محصولات مختلف کارچر تمیز کرد.

محصولاتی چون بخارشوی های صنعتی ، جاروبرقی های صنعتی و … می توانند این بنا را به طور از آلودگی های موجود پاک کنند. می توان با این محصولات صنعتی تمامی ستون ها و شیار های سنگ های به کار رفته بر روی این پل را تمیز کنند. این کار را با واترجت های صنعتی کارچر و سری های فشار قوی و برس های آن انجام می دهند. کارچر حامی فرهنگ استرالیا

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارچر حامی فرهنگ آفریقانظافت بنای یادبود نیویورک با کارچر