دمنده یخ کارچر

 در اخبار

دمنده یخ کارچر

دمنده یخ کارچر ، این دستگاه از محصولات صنعتی شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان می باشد. دستگاه های شرکت کارچر همواره پاسخگوی نیازهای نظافتی گوناگون بوده اند. یکی از این نیاز های نظافتی، پاکسازی یخ خشک و دمندگی آن ها می باشد. که این کار را دمنده یخ کارچر بسیار آسان کرده است. و شما را از به جا مانده یخ خشک خلاص می کند.

کمتر شرکت تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی برای این منظور دستگاهی تولید و روانه بازار کرده اند. کارچر آلمان برای این کار این دستگاه منده یخ مخصوص خود را طراحی ، ساخته و تولید کرده است.

این دستگاه پاش‌کار با عملکرد فوق العاده خود یخ های خشک را به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن نظافت و پاکسازی می کند و می دمد.

این دستگاه دمنده یخ کرشر دارای محفظه نگه‌دارنده نازل نیز می باشد. نازل ‌ها و ابزار های دمندگی یخ خشک همیشه در این ماشین صنعتی در دسترس هستند. و محفظه نازل به کناره ماشین متصل شده است تا از نفوذ کثیفی ‌ها به داخل آن جلوگیری کند.

و تحرک پذیری منحصر به‌ فرد خود را هم دارد. تعادل بهینه این دمنده یخ کرشر برای حرکت در زمین‌های نا هموار بسیار مناسب است و میله ‌های جلو و عقب این ماشین صنعتی طی کردن پله‌ها را بسیار راحت کرده است.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت است.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

قطعه شور کارچرکارچر