قطعه شور کارچر

 در اخبار

قطعه شور کارچر

قطعه شور کارچر، لقب همه‌ کاره دستگاه های قطعه شور به دلیل پردازش‌ های خاص در شرایط متفاوت به خود اختصاص داده است. و با افزودن شوینده مخصوص به آن می توان به آسانی و به صورت خودکار قطعات را پاکیزه و  از دوده، چربی و گرد و غبار پاک و تمیز نمود.

قطعه شور خودکار کارچر یک پاک کننده قطعات کاملاً اتوماتیک و پر بار می باشد. که هزینه و زمان اپراتور را به حداقل می رساند. این دستگاه قطعه شوی کارچر فقط از مواد شوینده و آب قلیایی استفاده می کند. و به گونه ای طراحی شده است.

که حتی در محیط های سخت کار نیز تمیزکاری کامل و عمر طولانی را به کاربر ارائه می دهد. و عملکرد تمیز کنندگی قطعات را به طور استثنایی ارائه می دهد. و از آنجایی که از هیچ حلالی استفاده نمی شود. برای اپراتورها و محیط زیست ایمن تر می باشد.

دستگاه قطعه شور با قدرت بالا، یک پاک کننده قطعات کاملا اتوماتیک برای قطعات صنعتی کارخانه ها، با حداکثر وزن 130 کیلوگرم می باشد. قطعات با استفاده از ماده تمیز کننده کارچر بدون حلال ، پایه آب ، با نازل های تخت جت سه بعدی تمیز می شوند.

قطعات در حین تمیز کردن روی یک سبد چرخشی الکتریکی چرخانده می شوند. این وسیله صنعتی کارچر کار تمیز کردن قطعات صنعتی را برای کارمندان کارخانه ها محیط های صنعتی بسیار آسان و لذت بخش کرده است.

در نوع دیگر قطعات شوی کارچر در حین تمیز کردن روی یک سبد چرخشی الکتریکی چرخانده می شوند. پاک کننده قطعات PC 60/130 T جزئیات عملی زیادی را ارائه می دهد ، به عنوان مثال یک کشوی قطعات کوچک یکپارچه ، که به طور قابل اعتماد قطعات شل و ذرات درشت خاک را جمع می کند.

قطعه شور کارچر PC 100 M2 BIO

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید.

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نمایندگی کارچر در تهراندمنده یخ کارچر