نمایندگی کارچر در تهران

 در اخبار

نمایندگی کارچر در تهران

نمایندگی کارچر در تهران، لازم به ذکر است کارچر در ایران نماینده های گوناگونی دارد که هریک ضمانت محصولات خود را بر عهده دارند. کارچر ( کرشر ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم شست و شو در دنیا است.

این شرکت خوش نام آلمانی در بیش از 160 کشور ارائه محصول دارد. و دارای بیش از 36000 فروشگاه طرف قرار داد می باشند. در دنیا نام کارچر با نظافت و ابراز شستشو کاملا شناخته شده می باشد. نمایندگی کارچر در تهران بسیار مشهور بوده و مجهز به تمامی محصولات کارچر و لوازم جانبی های آنان می باشد.

کارچر در زمینه شستشو و نظافت همواره در حال گسترش یافتن و تحقیق و توسعه راهکار های جدید می باشد. به همین دلیل است که همواره در بحث شسشوی منزل سیستم هایی بدون نقص و کامل را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. به منظور توسعه و ارائه راهکار های جدید ، کارچر همچنان در حال بحث و آزمایش کاربران ، هم افراد مبتدی و هم حرفه ای نیز می باشد. در نمایندگی های کارچر شما می توانید از خدمات پس از فروش محصولات کارچر استفاده کنید. و طرز استفاده محصولات را می توانید از کارشناسان مشغول در نمایندگی ها یاد بگیرید. کارشناسان مشغول در نمایندگی های کارچر به طور کامل بر روی کارای محصولات و اجزای داخلی آن ها مسلط هستند. و کار را برای کاربران آسان و قابل فهم می کنند.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

برند کارچرقطعه شور کارچر