نظافت بنای گرین وود نیویورک با کارچر

 در کارچر حامی فرهنگی
نظافت بنای گرین وود نیویورک با کارچر

نظافت بنای گرین وود نیویورک با کارچر

نظافت بنای گرین وود نیویورک با کارچر در ایالات متحده آمریکا ، کرشر در مشهورترین قبرستان نیویورک هم نفوذ کرده. و بناهای تاریخی را تمیز می کند. کارچر در جلوگیری از پوسیدگی سه مقبره در یکی از قدیمی ترین و زیباترین قبرستان های ایالات متحده ، قبرستان گرین وود در نیویورک شرکت کرد.

یادبودهای سنگ مرمر بیشتر تحت تأثیر آلودگی بیولوژیکی شدید قرار داشتند. و توسط این آلودگی ها برای آسیبی دائمی تهدید می شدند. مدیر حفاظت و مرمت بنای گرید وود اظهار داشت که “کار چالش برانگیز کرشر ، تمیز کردن دقیق آن سطح مرمر بود. که قبلاً تا حدی آسیب دیده بودند.” “کرچر به ما کمک می کند. تا زیباترین بناهای تاریخی خود را برای اقدامات ترمیمی آماده کنیم. مقبره خانواده های Canda ، Niblo و Miller مهمترین و محبوب ترین گورهای قبرستان ما محسوب می شوند. “

گلسنگ ها ، جلبک ها و خزه ها با واشر فشار آب گرم HDS 5.0 / 30 کاملاً و به آرامی برداشته شدند. واترجت آب گرم کارچر در تنظیم بخار با یک نازل جت فن 40 درجه ، در دمای بویلر 155 درجه سانتیگراد و فشار کار 1 تا 1.5 بار استفاده شد. برای کاشی فرش های موجود در بنای یادبود نیبلو ، از لوازم جانبی Surface Cleaner استفاده شد. تا به یک نتیجه تمیزتر برسد.

پوسته سیاه که با دستگاه شستشوی فشار آب گرم قابل حذف نبود. با استفاده از بلستر ذرات و پودر سیلیکات آلومینیوم با فشار 0 ، 5 تا 2 میله خشک شد. بعلاوه ، تصفیه سه مقبره قرار است. معیاری برای تمیز کردن مرمت سایر بناهای تاریخی در قبرستان باشد. بنابراین ، کارچر کارکنان گورستان را در روش تمیز کردن و آنچه که باید در مورد مواد مختلف و آلودگی از آنها آگاه شوند. آموزش می دهد. برای این منظور کرشر یک واشر فشار بالا به گرین وود نیز اهدا کرد.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نظافت ایستگاه پلیس آمریکا با کارچرنظافت مجسمه مسیح برزیل با کارچر