نظافت مجسمه مسیح برزیل با کارچر

 در کارچر حامی فرهنگی

نظافت مجسمه مسیح برزیل با کارچر

نظافت مجسمه مسیح برزیل با کارچر ، تندیس مسیحی فدیه دهنده در ریو د ژانیرو ، برزیل

مرمت و تمیز کردن مجسمه مسیح فدیه دهنده

تنها چند ماه پس از تمیز کردن دروازه براندنبورگ ، فن آوری و تخصص تمیز کردن کرشر دوباره مورد تقاضا قرار گرفت. این بار مجسمه مسیح رستگاری به همان اندازه معروف و نمادین در ریودوژانیرو ، که نیاز به تمیزکاری کامل و ملایم داشت. این پروژه به عنوان بخشی از مرمت کل مجسمه توسط یک شرکت ترمیم بتن انجام شد.

کارچر قبلاً به افتخار بازدید از پاپ ژان پل دوم ، مجسمه را 10 سال تمیز کرده بود. مجسمه کریستو ردنتور (مسیح فدیه دهنده) ، مکان دیدنی ریودوژانیرو ، در بالای کوه کورکووادو مشرف به شهر قرار دارد. و کیلومترها در اطراف دیده می شود. این بنای یادبود دارای ابعاد حماسی است. و دارای ارتفاع 30 متر است ، از جمله ازاره 8 متر نیست. فقط اندازه سر فقط 4 متر است – و وزن آن 40 تن است!

این بنای تاریخی از سال 1926 تا 1931 ساخته شده است. سر و دست ها توسط معمار فرانسوی پل لاندوفسکی ایجاد شده است. لایه خارجی بنای یادبود (و قلب مسیح در داخل) با کاشی های موزاییکی سنگ صابون مثلثی شکل روبرو است. این سنگ بسیار نرم است، اما بسیار ضد آب است.

علامت ریو از آلودگی پاک شد

هنگامی که ترمیم بتن به پایان رسید و کاشی های سنگ صابون جدا شده جایگزین شدند. می توان توسط کرشر از بالا تا پایین پاکسازی کرد. حدود 10 کارمند در طی یک ماه برای کمک به بازگشت مجسمه به شکوه قبلی کار کردند و مجسمه را داربست پوش کردند.

حدود 25٪ از لایه خارجی متخلخل و در گل آذین و رسوبات آلی رنگ تیره پوشانده شده است. از روش انفجار ریز ذرات با فشار کم که به طور خاص توسط کارچر برای تمیز کردن دروازه براندنبورگ توسعه داده شد. بسیار تأثیرگذار بود. با عملکرد منطقه 15 متر مکعب در ساعت ، تمام خاک با موفقیت پاک شده و به یک سطح یکنواخت دست یافتیم. بخشهایی که ترمیم شده بودند دیگر مانند تکه های سبک نبودند. و برای انجام کار نیازی به عوامل تمیز کننده نبود. تمیزکاری با استفاده از پاک کننده های فشار قوی کارچر در مارس 1991 بر روی ازاره و زمین های مجسمه به پایان رسید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، تمامی محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند.

شرکت پاش‌کار تولید کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نظافت بنای گرین وود نیویورک با کارچرنظافت برج سیاتل آمریکا با کارچر