وکیوم خانگی کارچر

 در محصولات خانگی کارچر

وکیوم خانگی کارچر

وکیوم خانگی کارچر ، همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

یکی از محصولات پر کاربرد این شرکت کارچر بزرگ وکیوم خانگی این برند در دسته بندی محصولات خانگی و باغبانی قرار دارد. این محصول وکیوم کارچر دارای دسته بلندی می باشد. که به کاربر کمک می کند به راحتی تمام نقاط خانه بالخصوص زیر مبلمان را از هر گونه آلودگی پاک کند. وکیوم خانگی کارچر دارای یک باتری لیتیوم‌ یونی است. و کاربر می تواند از طریق نشانگر موجود بر روی این دستگاه کارچر میزان مقدار باتری را باقی مانده را ببیند.

مخزن درون این وکیوم به صورت کشویی بوده است. تخلیه مخزن این دستگاه وکیوم بسیار کار آسانی برای کاربر می باشد. و در کنار موتور دستگاه قرار دارد. و برای روشن کردن دستگاه کافی است. دسته ی وکیوم را خم کنید. قدرت مانور پذیری دستگاه نیز بسیار آسان و بالا بوده و کاربر می تواند همه ی محیط را با آن نظافت کند. این دستگاه می تواند تمام آلودگی ها و گرد و غبار را از کف منزلتان پاک کند. با محصولات کارچر همواره محیطی تمیز را در منزل تجربه کنید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

وکیوم رباتیک کارچرنمایندگی وکیوم رباتیک کارچر