وکیوم رباتیک کارچر

 در محصولات خانگی کارچر

وکیوم رباتیک کارچر

وکیوم رباتیک کارچر ،همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

این دستگاه کوچک خانگی کارچر یکی از محبوب ترین محصولات کارچر می باشد. دلیل محبوبیت آن کوچک بودن ابعاد آن ، اتوماتیک بودن و کارایی بالای این دستگاه وکیوم کارچر می باشد. این وکیوم کارچر می تواند تمام نقاط منزل شما را به راحتی تمیز کند. موانع را از قبل تشخیص داده و به آرامی ترمز می کند تا بتواند بدون هیچ زحمتی در اطراف آنها حرکت کند. حسگرهای مادون قرمز و سنسورهای سقوط این دستگاه وکیوم رباتیک کارچر به آن کمک می کنند تا از سقوط روی پله ها و برخورد با اشیا دیگر در خانه جلوگیری کند. این وکیوم کارچر به دلیل کارایی بالایش تمامی گرد و غبار را از سر راه خود بر می دارد. و محیطی تمیز و بدون آلودگی به شما به صورت منظم تحویل می دهد.

و سهولت کار با این دستگاه کارچر زبانزد عموم می باشد. کار کردن با این وکیوم کارچر چندین بار آسان تر از جاروبرقی های نظافتی دیگر است. این دستگاه با وجود تایمری که دارد کار را بسیار راحت تر از قبل برای کاربران کرده است. با داشتن این محصول بی نظیر و جمع و جور کارچر پاکیزگی را تجربه کنید.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

موکت شوی کارچروکیوم خانگی کارچر