موکت شوی کارچر

 در محصولات خانگی کارچر

موکت شوی کارچر

موکت شوی کارچر ، همان طور که می دانید شرکت کارچر ( کرشر ) آلمان یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان محصولات نظافتی در جهان می باشد. که بسیار معروف و خوشنام در زمینه پاکیزگی و نظافت می باشد.

از دیگر محصولات پر طرفدار خانگی کارچر می توان به موکت شوی کارچر اشاره کرد. این موکت شوی ها توانایی این را دارند که سطح مبلمان ، موکت ها و فرش ها را به راحتی از هر گونه آلودگی پاک کنند. اگر حیوان خانگی دارید برای شما بسیار مناسب می باشد. این دستگاه موکت شوی می تواند تمام پرز ها و موی های ریخته شده بر روی فرش ها ،موکت ها و مبلمان را به آسانی تمیز کند. در این موکت شوی یک مخزن آب وجود دارد که برای هنگامی که می خواهید سطوح مورد نظر را بشویید می توانید از آن استفاده کنید. و در حین شستشو هم زمان  سطح مورد نظر را خشک کنید.

همچنین هنگامی که مخزن بدون آب است نیز می توانید از دستگاه به صورت جاروبرقی استفاده کنید. یعنی می توانید آلودگی ها ، گرد و غبار را به درون مخزن مکش کنید. یکی از مزیت های این موکت شوی دو قابلیتی بودن این دستگاه می باشد. که موجب محبوبیت این دسته از این دستگاه های خانگی کارچر شده است. و در منزل ها بسیار دستگاه کارآمد و مفید و با راندمان بالایی می باشد.

درباره نمایندگی کارچر ( پاش‌کار)

شرکت پاش‌کار نمایندگی محصولات کارچر آلمان در ایران، کلیه محصولات کارچر دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد.

شرکت پاش‌کار تامین کننده تجهیزات نظافتی، صنعتی و خانگی، با هدف ارائه محصولات و خدمات معتبر و با کیفیت در این زمینه فعالیت می کند.

جهت مشاوره و خرید محصولات کارچر با کارشناسان ما در تماس باشید :  02182174260

از قدرت پاکیزگی محصولات کارچر متحیر خواهید شد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

شیشه شوی کارچروکیوم رباتیک کارچر